Nee, hij is niet heel streng, hoor”, lacht Dijkstra. “We overleggen samen wat ik moet doen om bepaalde dingen te verbeteren. Ik heb samen met mijn vader thuis een gym. Wil ik explosiever worden? Nou, oké, dan doen we plyometrie. Dan ga ik op een in elkaar gelast bankje springen. We zijn steeds elkaar aan het uitdagen hoe ik beter kan worden, we proberen zo het beste uit mijn carrière te halen. Niet dat ik straks denk: nou, ik had toch nog verder kunnen komen als ik harder had getraind. Dat zou zonde zijn, ik probeer alles te geven naast het voetbal. Als we een zware training hebben gehad, ga ik thuis niet meteen weer volle bak trainen.
Ja, dan is het helemaal top natuurlijk. Het is natuurlijk top dat de trainer met veel jonge jongens heeft gewerkt, en ook nog eens bij topclubs als Arsenal, Bayern München en Barcelona. Hij weet hoe het in de top werkt. Hij heeft me gemotiveerd en geholpen tot waar ik nu ben. Ik denk dat hij een grote factor is geweest in dat ik nu basisspeler ben hier. ”“Edgar Davids gaf me een aantal tips: ‘Blijf om je heen kijken, continu scannen’. ” Andries Jonker – trainer én technisch directeur bij Telstar – heeft de afgelopen jaren behoorlijk moeten slijpen aan Dijkstra. “Ik kwam van Hollandia, dus ik moest qua inhoud écht wennen.
Talentscout - Cas Dijkstra | Keuken Kampioen DivisieClub Telstar Positie Middenvelder Geboortedatum 12 september 2001 Sterke punten Diepgang, techniek en inzicht De Keuken Kampioen Divisie geldt al decennialang als kraamkamer voor binnen- en buitenlandse talenten en ook dit seizoen lopen er op het tweede niveau weer veel voetballers met potentie rond. Voetbalzone, de officiële mediapartner van de Keuken Kampioen Divisie, licht wekelijks een van deze talenten uit, met deze keer aandacht voor Cas Dijkstra, die bij Telstar het seizoen van zijn definitieve doorbraak in het profvoetbal beleeft. De blik van Cas Dijkstra glijdt richting het kunstgrasveld van het BUKO Stadion.
Ineens begon het bij Hollandia weer te lopen, ik kreeg mijn plezier terug en uiteindelijk kwam ik hier terecht. Dat had ik gehoopt, maar niet verwacht. Dan kan het snel gaan. ” Na een training met Hollandia Onder 19 in het voorjaar van 2019 werd hij door zijn trainer bij zich geroepen. Dijkstra kreeg de kans om bij NEC mee te trainen. Daar vond men hem goed genoeg, maar hij zag zichzelf nog niet op zijn zeventiende zielsalleen in Nijmegen zitten. Via zaakwaarnemer Ronnie van Es diende zich met Telstar een optie dichterbij woonplaats Wieringen aan. “Ik heb een onderlinge wedstrijd meegespeeld en daarna werd ik vrij snel gebeld dat ik erbij mocht komen. Telstar was nog op zoek naar een nieuwe trainer en toen kwam ook nog eens Andries.
Sportstream24 | Gratis Sport Kijken! ... Kijk Helmond Sport – NAC hier live · Kijk De Graafschap – Jong Ajax hier live · Kijk Roda JC – TOP Oss hier live · Kijk Telstar – Jong AZ hier
Officiële website AFC Ajax Amsterdam - Ajax. nlTraining Day | Klaar voor FC Twente In het decor van zaterdagavond werd vrijdag toegewerkt naar het duel met FC Twente. De Ajacieden trainden niet op de Toekomst, maar in de Johan Cruijff ArenA en zijn klaar voor de eerste thuiswedstrijd van 2023. Better Prepared | Alles wat je moet weten over Ajax – FC Twente Ajax speelt zaterdagavond de eerste thuiswedstrijd van het nieuwe kalenderjaar tegen FC Twente. In deze nieuwe aflevering van Better Prepared praten we je bij over het duel met de Tukkers. Uiteraard peilen we ook weer de verwachtingen bij de fans voor deze wedstrijd.
TV-gids: ongeluksdag in Keuken Kampioen Divisie: slechts 5 Check hieronder het programma en waar je het op tv kan kijken. Telstar - Jong AZ (Schakelprogramma
We spelen met de punt naar achter, waardoor we op papier twee aanvallende middenvelders hebben. Ik probeer vanaf de rechterkant altijd op tijd voor het doel te zijn. Ik weet niet of je een aantal doelpunten hebt gezien? ” Dijkstra wacht even af en knikt bevestigend als hij het juiste antwoord hoort. “Vaak is het een goed uitgespeelde aanval waarvan ik het eindstation ben.
Ajax.nl: Officiële website AFC Ajax Amsterdam Ajax; Ajax Vrouwen; Jong Ajax Competitie: Eredivisie Vrouwen; Datum: 27 januari 2023 19:30; Teams: Ajax Vrouwen - SC Telstar. SC Telstar. Helmond
SC Telstar - Jong AZ Alkmaar live uitslagen, H2H - Sofascore SC Telstar Jong AZ Alkmaar live uitslagen (en gratis live stream internet kijken), wedstrijdprogramma en resultaten start op 13 jan. 2023 om 19:00
In dat opzicht pak ik wel mijn rust. Maar als we één keer per dag trainen, probeer ik wel ‘s middags de gym in te gaan. ” Die mindset is wel veranderd sinds Telstar Dijkstra een nieuwe kans op een profcarrière bood, zo geeft hij toe. “Voordat ik naar Telstar kwam, had ik die mindset totaal niet. Dat verlies je een beetje. Maar toen ik hier kwam, dacht ik: het kan toch. Mensen zeggen dat het geluk is, maar het is ook een bepaald doorzettingsvermogen van mij geweest. Dat ik toch niet gestopt ben. ” Uitgerekend tegen FC Volendam maakte Dijkstra op de kop af twee jaar geleden zijn debuut in het profvoetbal.
[Streamen] Telstar Jong AZ kijken 13 januari 2023 Check bovenstaande streams nu en volg de wedstrijd tussen Jong Jong AZ en Telstar vanavond live. Zoek en vind het via Sport in
(LIVE HD>>>>) Telstar Jong AZ kijken 13 januari 2023 op welke zender live wedstrijden KNVB Beker en samenvattingen? Op welke zender komen de wedstrijden van het TOTO KNVB Bekertoernooi live
Telstar - Haarlems Dagblad Goede voornemens van Telstar liggen bij de play-offs: 'Stiekem kijken of we het Telstar houdt lang stand in marathonpartij tegen niet zo heel Jong
Telstar-aanwinst Groot: "Wil nog één keer knallen met AZ" Jong AZ trad tegen de nummer drie van de Jupiler League echt met een 'Jong' AZ aan. Als ik zelf bij het eerste elftal ga kijken, houd ik ook altijd
Lindhout leidsman in Johan Cruijff ArenA bij Ajax - FC Twente De KNVB heeft Allard Lindhout aangesteld als scheidsrechter bij de Eredivisie-wedstrijd Ajax - FC Twente. De 35-jarige arbiter wordt in de Johan Cruijff ArenA geassisteerd door grensrechters Rogier Honig en Roy de Nas. Danny Makkelie is de VAR in Zeist. Het duel in Amsterdam begint zaterdag 14 januari om 21:00 uur. In beeld | FC Den Bosch - Ajax Ajax is het bekerseizoen begonnen met een overwinning op FC Den Bosch.
Telstar - Wij zijn de Witte Leeuwen! Officiële website van Telstar. AZ Alkmaar II. vr. 13 jan - 20:00. 12 Jong Ajax 23; 13 De Graafschap 22; 14 SC Telstar 22; 15 ADO Den Haag